piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczne życzenia

Witajcie!

W ten przedświąteczny czas
w imieniu całego zespołu Świata Stempli
chciałabym złożyć Wam, Drodzy Czytelnicy i Fani
najserdeczniejsze życzenia 
zdrowia, szczęścia i uśmiechu,
spokoju oraz rodzinnego ciepła,
a przede wszystkim 
mocy kreatywnych inspiracji,
abyście mogli w nadchodzącym Nowym Roku 
spełnić wszystkie swoje twórcze marzenia
i stworzyć wiele wspaniałych prac,
które niosą innym radość.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku!


Z tej okazji stworzyłam specjalnie dla Was dwie urocze w swej prostocie karteczki, które skrzą się od szronu i śnieżnych płatków! 



Obie niczym swoje lustrzane odbicia z użyciem fantastycznego zestawu tekturowych bombek
Mam na nie mnóstwo pomysłów!




Z nowym rokiem coś się kończy i coś się zaczyna,
tak więc i ja żegnam się tym postem z Wami, gdyż jest to mój ostatni tutaj.

 Dziękuję za miłe chwile i cudowne komentarze,
dzięki którym cieplej robi się na serduszku, a tworzenie zyskuje zupełnie nowego sensu!

Gorące pozdrowienia i podziękowania również dla naszego wspaniałego zespołu Świata Stempli!
Ogromnie się cieszę, że mogłam być tutaj z Wami!!!

Po więcej inspiracji zapraszam Was wszystkich serdecznie na mój blog www.nozyczkirudej.blogspot.com

Pozdrawiam,
Wasza Agnieszka - Erita

DT Agnieszka

Tekturka ze Świata Stempli, której użyłam w pracy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz