piątek, 11 listopada 2016

Dziecięcy exploding box dla chłopca

Witajcie!
Małą zapowiedź tego boxa widzieliście już zapewne z okazji naszego 
listopadowego wyzwania #8 "Dowolna praca z użyciem produktu Świata Stempli",
 gdzie serdecznie zapraszam! Tym razem mam do zaprezentowania znacznie więcej zdjęć i detali, a także kilka słów o tym, jak to cudo powstało!

Zapraszam do oglądania!


Zewnętrze, jak i wnętrze pudełeczka nawiązuje do esploding-boxa dla dziewczynki, który znajdziecie tutaj. Tutaj także wykorzystałam stempelek "Witaj na świecie Maluszku", z ta różnicą iż tutaj słowo "Maluszku" zastąpiłam imieniem solenizanta. Znajdziecie tutaj również maleńki smaczek w postaci meteczki zrobionej ze wstążki. Bardzo lubię tego typu detale. Czyż nie wygląda to słodko?


Po wcześniejszych eksperymentach stwierdziłam, że lepiej na bazy wykorzystywać jedynie taki papier scrapowy, który ma na prawdę wysoką gramaturę, dlatego też sięgnęłam po gotową bazę do exploding-boxów Latarni Morskiej, aby zapewnić mu odpowiednią sztywność.


Na samym środeczku pudełka znalazł się tym razem uroczy wózeczek z kołderką i poduszeczką w kształcie serca. Jestem nim zachwycona! 


Ścianki ozdobił zaś niezastąpiony zestaw stempli do exploding-boxów nr 3.! Tym razem wybrałam:

"na słodkie zachcianki",
"na marzenia do spełnienia",
"na gwiazdkę z nieba",
"na podróże małe i duże".

Odbiłam je za pomocą pastelowego, błękitnego tuszu Latarni Morskiej, a następnie dodałam nieco brokatowego blasku literom żelowym cienkopisem. Brokatu samego w sobie również nie zabrakło!


Pozdrawiam serdecznie,
Wasza Agnieszka - Erita

DT Agnieszka

Materiały, których użyłam w pracy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz